Jak si získat Google - kvalitní linkbuilding



Kvalitní linkbuilding je základem správné optimalizace pro vyhledávače. V případě špatného provedení můžeme svoji stránku rychle potopit. Pojďme se společně podívat na to, jak takový zdravý linkbuilding provádět.
Napsání a publikace PR článků
Na začátku nemám žádné ranky, ani hodnotnou webovou stránku, a proto musíme začít právě takhle. Napište si pár hodnotných článků o Vaší webové stránce. Optimální rozsah je 1 000 až 2 400 znaků. Do článku volte klíčová slova, která se vyskytují na Vaší webové stránce.
Na tyto klíčová slova pak vložte odkaz. Do každého článku doporučuji 1 až 3 odkazy. První odkaz je dobré vést na hlavní stránku. Další odkazy volte do zajímavých podstránek. Následně pak článek publikujte na tématickém PR webu (seznam kvalitních a tématických PR webů naleznete na: http://www.seznamkatalogu.cz/).
Tímto způsobem můžeme své ranky vytáhnout o jeden, až dva stupně. Následně můžeme zvolit účinnější metodu.
Výměna zpětných odkazů s tématicky podobnými weby
Tématicky podobných webů je veliké množství. Do Googlu zadejte klíčová slova, která se vyskytují na Vaší webové stránce. Následně kontaktujte majitele webů, které Vám Google našel. Požádejte je o výměnu zpětných odkazů. Nejvhodnější způsob je odkazy umístit na klíčová slova, která se nacházejí přímo v některém z článků.
Hlavním kritériem je podobná tématika webu. Vybírejte si také takové stránky, které mají alespoň minimální rank 1. Starší weby pod tento rank mohou být postižené Googlem za nekalé praktiky. Odkaz z těchto stránek by Vám mohl poměrně hodně uškodit. Rank stránky můžete ověřit na adrese http://ranky.cz/. Výměnu zpětných odkazů je zase možno domlouvat na stránce http://seo-servis.cz/linkbuilding-zpetne-odkazy/.
Čím větší budete mít ranky, tím si zvětšujte požadavky na stránky, se kterými chcete provést výměnu odkazů.